גני חיות סביב הכנרת

גני חיות סביב הכנרת

כשמגיעים לכנרת כנראה שהדבר האחרון שתחשבו למצוא שם יהיה גן חיות, אבל הנה הפתעה נעימה לחובבי החיות, לא אחד אלה שניים, כן שני גני חיות מיוחדים נמצאים ממש ליד הכנרת וכל אחד מהם שווה ביקור, במיוחד עם יש לכם ילדים קטנים וסקרנים.

ג'ונגל כיף – חוויה משפחתית של טבע ובעלי חיים

אטרקציה ייחודית למשפחות וילדים. במקום מאות בעלי חיים מחכים שתבואו לבקר אותם.
ארנבים, תוכים מדברים, קופים, זוחלים, עגורי כתר, עיזים ועוד שלל חיות מיוחדות.

בג'ונגל כיף לומדים על החיות , מלטפים, מכירים מקרוב ומתרגשים לגלות.
לצד בעלי החיים ופינת הליטוף לילדים, תוכלו למצוא במקום מגוון פעילויות לכל המשפחה,מתקנים לילדים, ארגז חול, מתחם מתנפחים, סדנאות יצירה לכל הגילאים, רכישת כוס האכלה לבעלי החיים ועוד שפע של פעילויות קבועות ומשתנות.

במתחם ג'ונגל כיף מזנון עם שתייה חמה או קרה, גלידות ונשנושים למיניהם, חנות מזכרות, אזור פיקניק מסודר ונוח, שירותים ציבוריים וכמובן חנייה בשפע.

לצד אטרקציית ג'ונגל כיף תוכלו ליהנות מאטרקציה מגניבה בשטח עם טיולים בנהיגה עצמית  ברכב חשמלי לזוגות, משפחות וקבוצות במגוון מסלולים בעמק הירדן והכנרת.

ג'ונגל כיף טלפון – 072-2239098

ג'ונגל כיף כתובת – קיבוץ בית זרע

שעות פעילות:

א'-ה' 10:00-17:00

שישי – 10:00-15:00

שבת 10:00-17:00

*תשלום כניסה לאתר מגיל שנתיים.

 

גן וחיות – פינת חמד בכנרת

גן וחיות שוכן בקיבוץ דגניה א'. הגן שנבנה כבר לפני כ-40 שנה מתאפיין במגוון הרחב של החיות שבו וכולל גם פינת ליטוף מקסימה.
אך ללא ספק גולת הכותרת של המקום הוא הספארי. מתחם ענק של הליכה רגלית בין קנגורו, יעלים, צבאים, אמו ועוד שלל חיות מרהיבות המשוטטות חופשי במתחם הספארי.

עם השנים הפכה פינת החי לגן חיות קסום ורחב ידיים, שבו מרחבי דשא מוצלים, בריכות מים פסטוראליות בהן משכשכים עופות המים, כלובים מרווחים בהם מתגוררות בהרמוניה חיות רבות ומגוונות כגון: קנגורו, תוכים מדברים, סוסת פוני, צבים סודניים ענקיים, קופים עם גור קופיף על הגב, ברבורים שחורים, טווסים מיוחדים, ברווזים, סוריקטות ("טימון") ועוד רבים.

גן וחיות הוא מקום אידאלי לבילוי משפחתי עם ילדים.
במקום פינות ישיבה מוצלות, מתחם משחקים לילדים שבו יכולים הילדים להתנדנד ולשחק, פינות ליטוף, פינות יצירה מיוחדות וקפיטריה.

שעות פעילות: ראשון – שבת 8:00-15:00

מיקום: דגניה א'